3

تعدد و تنوع اهداف از جمله چالش‌های اساسی در برنامه‌ریزی فرهنگی

  • کد خبر : 4251
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۷
تعدد و تنوع اهداف از جمله چالش‌های اساسی در برنامه‌ریزی فرهنگی
معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: از جمله چالش‌های اساسی در برنامه‌ریزی فرهنگی می‌توان به تعدد و تنوع اهداف اشاره کرد و و یکی از مسائل مهم امروز ما انتخاب هدف است.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، “حسین باغ‌گلی” در چهل و ششمین نشست کمیسیون اجتماعی و فرهنگی مجمع شهرداران کلان شهرهای ایران، اظهار کرد: اگر کنترل‌گری در ساختار باشد، با تصدی‌گری ایدئولوژیک مواجه خواهیم شد و تمام زیرساخت‌ها را در اختیار خودمان می‌گیریم و هدف‌گذاری به دست ما انجام می‌شود.

وی افزود: بهترین وضعیت زمانی است که سازمان‌ها به فرهنگ توجه و برای ساختار خود تلاش می‌کنند. ما باید به سمت کنترل‌گری ساختارها حرکت کنیم تا تفاوت جدی ایجاد کنیم.‌ از جمله چالش‌های اساسی در برنامه‌ریزی فرهنگی می‌توان به تعدد و تنوع اهداف اشاره کرد زیرا امروز یکی از مسائل ما انتخاب هدف مهم است.

معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد ضمن اشاره به کلیشه و تکراری بودن قالب‌ها و عدم توجه به نیازها و سلایق مخاطبان، بیان کرد: عدم تجربه نگاری مطلوب از دیگر مشکلات ما است زیرا در این صورت نمی‌توانیم از تجربه مدیران سابق استفاده کنیم.

باغ‌گلی خاطرنشان کرد: شیوه‌های هدف‌گذاری برنامه‌های فرهنگی در شرایط موجود به دو دسته خطی و درهم تقسیم می‌شود، اگر بتوانیم تحولی در حوزه شناختی فرد ایجاد کنیم، تحولی در حوزه عاطفی فرد و اراده انجام می‌شود و فرد اقدام به عمل می کند. یکی از اقدامات ما در حوزه تحکیم خانواده، باشگاه اجتماعی همسران مشهدی است که زوج‌ها می‌توانند برای حل مشکلات خود به این مکان مراجعه کنند.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=4251

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.