11
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی عنوان کرد:

تصویب قانون تضمین خرید محصولات اساسی کشاورزی

  • کد خبر : 2814
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۶
تصویب قانون تضمین خرید محصولات اساسی کشاورزی
جلسه شورای هماهنگی قوچان در خصوص کشت پاییزه با حضور ریس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، ریس سازمان جهاد کشاورزی خراسان در جلسه هماهنگی کشت پائیزه شهرستان قوچان، گفت: یکی از بهترین مصوبات مجلس تصویب کمیسیون قیمت‌گذاری محصولات است.

اورانی افزود: بر اساس تصویب مجلس شورای اسلامی در سال گذشته قانون تضمین خرید محصولات اساسی کشاورزی اصلاح شد و بر اساس آن شورایی متشکل از وزیر جهاد کشاورزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، رئیس سازمان نظام صنفی کشاورزی، رئیس اتحادیه مرکزی تعاونی های روستایی و کشاورزی ایران، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، دو نفر کشاورز خبره با حکم وزیر جهاد کشاورزی، رئیس بنیاد ملی گندم و دو نفر از اعضای کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست بعنوان ناظر در خصوص تعیین نرخ محصولات اساسی کشاورزی تصمیم‌گیری می‌کند.

وی افزود: خروجی این کار تعیین قیمت مناسب برای محصول مانند گندم کلزا بوده که متناسب با قیمت جهانی است و در زمان مناسب نیز اعلام شده است و این بر ایجاد انگیزه برای بهره برداران موثر است.

محمدرضا اورانی ادامه داد: در توفیقات حاصل شده همه را برای خود حساب می کنیم برای خواست خدا حقی قائل نیستیم بر عکس در خشکسالی همه را به نام خدا می زنیم ؛ باید مدیریت کاری ما به گونه ای باشد که  در دو حالت هم برای پیشبرد اهداف دارای برنامه باشیم.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=2814

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.