2

تشکیل قرارگاه رسانه‌ای اولویت ماست

  • کد خبر : 6059
  • ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
تشکیل قرارگاه رسانه‌ای اولویت ماست
فرمانده قرارگاه مرکز خاتم الانبیا(ص) تاکید کرد: یکی از راه‌های مقابله با برنامه‌ریزی گسترده دشمنان، تشکیل قرارگاه رسانه‌ای با حضور نخبگان رسانه‌ای و فضای مجازی است.

به گزارش شرق‌نگار به نقل از تسنیم، سردار سرلشکر پاسدار «غلامعلی رشید» فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) در جمع فرماندهان و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران که فرمانده کل ارتش، هیئت رئیسه آجا، رییس سازمان عقیدتی سیاسی و فرماندهان نیروهای چهارگانه ارتش حضور داشتند، اظهار داشت: دشمن هیچ‌وقت دست از دشمنی برنمی‌دارد و تمرکز آن‌ها همواره روی یافتن نقاط آسیب‌پذیر ما است.

سرلشکر رشید با یادآوری مجاهدت‌های ارتش در چهار دهه گذشته تصریح کرد: دشمنان پس از دفاع مقدس هم در پی بی‌ثبات کردن ایران بودند و در تلاش هستند تا روزنه‌ای برای حمله به جمهوری اسلامی پیدا کنند. در دهه ۶۰ تمرکز دشمن روی تجزیه ایران با تصور ضعف ما در حوزه قدرت نظامی بود.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) تاکید کرد: اکنون نگرانی دشمنان قدرت ایران است. آن‌ها در طول سال‌های اخیر اذعان کرده‌اند که تواناترین ارتش غرب آسیا به واسطه قدرت موشک‌ها، پهپادها و افزایش روزافزون قدرت نظامی در اختیار ایران است.

آرایش جدید دشمنان به خاطر قدرت مثال‌زدنی نیروهای مسلح و وحدت بین آن‌ها به ویژه ارتش و سپاه پاسداران است. دشمن با صدها برابر بزرگ کردن مشکلات ایران در صدد بی‌ثبات کردن کشور است. نقش نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران در تامین ثبات سیاسی و امنیتی، فرصت حل مشکلات کشور را به مسئولان می‌دهد.

سرلشکر رشید گفت: ملت شریف ایران اطمینان دارد، نیروهای مسلح به ویژه ارتش رسالت خود را در مقابله با بی‌ثباتی و حفظ استقلال ایران عزیز به خوبی انجام می‌دهند. ملت ایران هرگز رشادت‌های ارتش در مقابله با دشمنان انقلاب را فراموش نخواهد کرد.

ارتش جمهوری اسلامی با بصیرت عمیق راهبردی و صادقانه، از ایران، نظام و ولایت دفاع کرده است. در طول چهار دهه بعد از انقلاب مواضع ارتش دقیق بوده و در میان غبار فتنه‌ها، موضع‌گیری درست و آگاهانه‌ای در دفاع از حق، انقلاب، نظام، ولایت و مردم اتخاذ کرده است.

وی ادامه داد: ارتش در دفاع مقدس با وجود مشکلات بسیار پس از انقلاب، تمام‌قد و به بهترین شکل مقابل دشمن ایستاد و شکست دشمن در همان سال اول جنگ محصول همین مقاومت بود.

در دهه‌های قبل از انقلاب شاهد اشغال بخشی‌هایی از کشور، فقر و شکست غرور و عزت ایران و ایرانی بودیم اما در طول سال‌های دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک ما در تصرف دشمن نماند و رشادت‌های ارتش مردم‍پایه در آن هشت سال، تحقیر ملت ایران در جنگ‌های گذشته را جبران کرد.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) عنوان کرد: من در طول دوران دفاع مقدس از شهدای بزرگ ارتش همچون فلاحی، صیاد شیرازی، بابایی، اقارب‌پرست، فکوری و منفردنیاکی به عنوان الگو، درس آموختم. از شهیدان زنده‌ مثل امیر سرلشکر حسنی سعدی و صدها فرمانده دلاوری که هرکدام الگویی از مدیریت و فرماندهی در لحظات حساس جنگ بودند نیز باید یاد کنیم.

سرلشکر رشید اظهار داشت: دشمنان در صدد هستند با ایجاد بی‌ثباتی، با قدرت نیروهای مسلح ایران مقابله کنند و در این مسیر با تمام توان از ظرفیت‌های خود در فضای مجازی استفاده کرده‌اند. دشمن روی نقاط ضعف و قوت فتنه‌های گذشته کار کرده و بدون تردید با برنامه‌ریزی بسیار دقیق و برجسته کردن چالش‌ها، فتنه اخیر را طراحی کرده است. فشار حداکثری علیه اقتصاد و معیشت نیز یکی از مهم‌‎ترین برنامه‌های دشمن برای بی‌ثبات کردن ایران بوده است.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) خاطرنشان کرد: همچنین لازم است باوجود توجه دولت مردمی به مشکلات معیشتی مردم، تلاش بیشتری در این زمینه صورت گیرد. تشکیل جلسات روشنگری و تبیین نیز اقدامی ضروری است که باید ادامه پیدا کند. مقابله در برابر جنگ سخت و نرم علیه منشاء و مبداء دشمن و دشمنی‌ها یکی دیگر از راهکارهای تقویت ثبات و امنیت مردم، نظام و ایران است.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=6059

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.