10

رونمایی از اولین کتاب تشخیص رنگ خودرو

  • کد خبر : 1996
  • ۰۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳
رونمایی از اولین کتاب تشخیص رنگ خودرو
همزمان با دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) از اولین کتاب در حوزه رنگ خودرو با نام مستر تشخیص ، طی مراسمی با حضور اصحاب رسانه در مشهد مقدس رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، عباس عربی ، نویسنده جوان این کتاب در ابتدای این مراسم گفت: این کتاب ، نتیجه ۱۵سال فعالیت در زمینه رنگ آمیزی و آسیب شناسی خودرو می باشد.
وی با اشاره به اینکه حرفه تشخیص رنگ خودرو برای اولین بار از مشهد شروع شده است، تصریح کرد: بعد از گذراندن دوران تحصیلی ، وارد عرصه کسب‌ و کار شده و به مدت ۱۵ سال به صورت‌ حرفه ای در زمینه رنگ آمیزی و آسیب شناسی خودرو فعالیت داشته ام. از طرفی در سال ۱۳۸۹ به علت علاقه زیاد و نیاز بازار به صورت تخصصی وارد حرفه کارشناسی رنگ خودرو شدم و با همکاری یکی از دوستان خود اولین مرکز تشخیص رنگ خودرو در استان البرز را راه اندازی کردیم .
عربی با بیان اینکه از سال ۱۳۹۰ به مشهد مهاجرت کرده و تا به امروز با نام و برند تشخیص رنگ خودرو عرب فعالیت می‌کند، افزود: در طول سال هایی که در زمینه آسیب شناسی و تشخیص رنگ خودرو فعالیت داشته ام هنرجویان زیادی را آموزش داده ام که اغلب آنها در حال حاضر وارد بازار کار شده و به صورت مستقل در حال فعالیت می باشند.
وی با بیان اینکه این کتاب در حدود ۳سال نگارش شده است، بیان داشت: این کتاب به صورت تخصصی در مورد تشخیص رنگ خودرو و با محوریت آسیب شناسی رنگ و اتاق خودرو، در ۱۵ فصل اصلی تهیه شده است . همچنین در این کتاب ۱۰۰ مبحث کارشناسی و آموزش ۲۰۰ روش تشخیص رنگ خودرو بیان شده است.
وی درباره هدف خود از نوشتن این کتاب گفت: در حال حاضر تشخیص رنگ خودرو نقش پر رنگ و تاثیر گذاری در معاملات‌ خرید و فروش خودرو ایفا می‌کند از این رو افراد بسیاری در سراسر کشور به سمت این شغل گرایش پیدا کرده اند که در ابتدا اطلاعات چندانی از نحوه انجام این کار در اختیار ندارند، از این رو احساس کردم این حرفه نیاز به یک مرجع و راهنما دارد که علاقه مندان به این رشته بتوانند با مطالعه و مراجعه به این کتاب اصول تشخیص رنگ خودرو را به صورت حرفه ای فراگرفته و بعد از گذراندن دوره های آموزشی وارد این عرصه شوند.
عربی با بیان اینکه این کتاب هیچگونه محدودیت سنی ندارد و تمامی افراد می‌توانند ازمطالب این کتاب استفاده کنند، افزود: علاوه بر افراد شاغل در این حرفه، اقشار مختلف جامعه نیز با مطالعه این کتاب قادر خواهند بود اطلاعات حرفه ای خود در زمینه تشخیص رنگ خود را ارتقا دهند تا هنگام خرید و فروش خودرو دچار ضررهای میلیونی نشوند.
وی با بیان اینکه افراد برای اطلاع از جزئیات عرضه این کتاب می توانند به سایت https://mrtashkhis.ir یا https://mrtashkhis.com مراجعه کنند، ادامه داد: علاوه بر عرضه فیزیکی این کتاب در سراسر کشور، در تلاش هستیم فایل صوتی و تصویری آن و همچنین نسخه ترجمه آن به زبان انگلیسی را نیز طی ماه های اینده تهیه و در اختیار علاقمندان به این حرفه قرار دهیم .
عربی در مورد عرضه این کتاب نیز بیان داشت: افراد با مراجعه به سایت اینترنتی و همچنین شبکه های اجتماعی به نشانی مستر تشخیص ، علاوه بر بهره مندی از اطلاعات لازم در زمینه تشخیص رنگ خودرو از نحوه عرضه این کتاب نیز مطلع شوند.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=1996

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.