20

تامین مالی ۵۰ هزار میلیارد تومانی برای پروژه‌های شهر مشهد تا مهر ۱۴۰۰

  • کد خبر : 1127
  • ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷
تامین مالی ۵۰ هزار میلیارد تومانی برای پروژه‌های شهر مشهد تا مهر ۱۴۰۰
معاون امور مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد ابراز امیدواری کرد حجم تامین مالی شهرداری مشهد تا پایان مهرماه سال آینده به ۵۰ هزار میلیارد تومان برسد.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، رضا خواجه نائینی معاون امور مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد در صفحه اینستاگرامش نوشت: اجرای یک پروژه همه‌اش خلاصه نمی‌شود به سیمان و آجر و آهن، از طرح‌ریزی تا اجرا و بهره‌برداری، آدم‌های زیادی باید پای کار بیایند تا پروژه‌ای از روی کاغذ به عینیت برسد.
وی اضافه کرد: فصل تامین مالی عمده این پروژه‌ها نیز در معاونت مالی و اقتصادی انجام می‌شود.
رضا خواجه نائینی افزود: کار آسانی نبوده که در بزنگاه تحریم و فشار اقتصادی ناشی از شیوع کرونا، این حجم منابع تامین و به پروژه‌ها تزریق شود.
معاون امور مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد بیان داشت: تلاش‌ها و سیاستگذاری‌های متفاوتی در این دوره مدیریت شهری برای تامین مالی و درآمدزایی انجام گرفت و همه ظرفیت‌ها جهت تامین ۳۴ هزار میلیارد تومان ( از مهر۹۶ تا مهر ۹۹ ‌برای اجرای ۵۰ کلان پروژه و ۷ هزار پروژه شهرداری ) به کار گرفته شد.
وی در پایان افزود: حالا هم امیدواریم تا پایان دوره نیز حجم تامین مالی شهرداری مشهد به ۵۰ هزار میلیارد تومان برسد و باور دارم که این همگرایی‌ها و همدلی‌هاست که تغییر را ممکن می‌کند.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=1127

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.