10
با دستور وزیر بهداشت صورت گرفت:

صدور مجوز بیمارستان ۶۴ تخت خوابی جانبازان اعصاب و روان مشهد

  • کد خبر : 2013
  • ۰۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳
صدور مجوز بیمارستان ۶۴ تخت خوابی جانبازان اعصاب و روان مشهد
با دستور صریح دکتر نمکی وزیر جهادی و انقلابی بهداشت درمان و آموزش پزشکی و طی بازدید اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس و معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران، مجوز بیمارستان 64 تخت خوابی جانبازان اعصاب و روان امام خمینی (ره) مشهد صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، مهدی عیسی زاده، فاطمه رحمانی و فاطمه قاسم پور اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، عباسپور ، پاکدل و ایزدی معاونین درمان، تعاون و امور حقوقی بنیاد، حجت الاسلام حسین معصومی مدیرکل بنیاد خراسان رضوی و محمد حسین بحرینی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد، جمعه چهارم تیر از مرکز جانبازان اعصاب و روان امام خمینی (ره) مشهد بازدید کردند.
مدیرکل بنیاد خراسان رضوی در این بازدید گفت: استان خراسان رضوی بیش از ۴۹ هزار جانباز دارد که ۴۰ هزار ایثارگر در قید حیات هستند و از این تعداد ۱۱ هزار نفر در زمره جانبازان اعصاب و روان قرار دارند.
وی تاکید کرد: از بین جانبازان اعصاب و روان بیش از ۳۵۰۰ نفر تحت نظر پزشکان و هزار نفر از بیماری شدید اعصاب وروان رنج می‌برند که به صورت تخصصی از خدمات مرکز بازتوانی امام خمینی(ره) بهره مند می شوند.
حجت الاسلام معصومی افزود: مرکز بازتوانی امام خمینی (ره) به صورت خودگردان مدیریت می شود، و با توجه به اینکه تنها مرکز بستری جانبازان اعصاب و روان در شرق کشور است، نیاز است این مرکز تجهیز و ساماندهی شود.
وی تصریح کرد: جانبازان اعصاب و روان باید به صورت تخصصی به همراه خانواده هایشان تحت نظر پزشکان متخصص و فوق تخصص قرار گیرند، که این امر مهم نیازمند بیمارستان تخصصی است تا شان و کرامت این شهدای زنده حفظ شود و مرکزی برای خدمت رسانی به استان های همجوار نیز باشد.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد خراسان رضوی تاکید کرد: جلسات متعددی با مسئولان ذیربط برگزار و مشکلات پیش روی ایثارگران را مطرح کردیم، خوشبختانه با پیگیری های عیسی زاده نماینده کمیسیون اجتماعی مجلس و دستور صریح وزیر بهداشت، مجوز بیمارستان ۶۴ تخت خوابی طی بازدید اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس صادر شد، که مراحل اداری آن بزودی آغاز می شود.
وی در پایان خاطر نشان کرد: این عزیزان جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند، و بیش از سه دهه از دفاع مقدس می‌گذرد و همه ما در قبال این عزیزان مسئول هستیم، و این امر نیازمند حمایت ویژه مسئولان به ویژه استاندار خراسان رضوی، فرماندار، شهردار و همکاران علوم پزشکی مشهد خواهد بود.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=2013

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.