14

بیست و سومین جشنواره قصه گویی خراسان رضوی برگزیدگان خود را شناخت/ سرانجام کلاغ قصه ها بر شانه ی آس بادهای نشتیفان نشست

  • کد خبر : 2366
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۳
بیست و سومین جشنواره قصه گویی خراسان رضوی برگزیدگان خود را شناخت/ سرانجام کلاغ قصه ها بر شانه ی آس بادهای نشتیفان نشست
بیست و سومین جشنواره قصه گویی شهر نشتیفان برگزیدگان خود را از میان بیش از ۳۰۰۰ اثرِ رسیده به دبیرخانه این جشنواره شناخت.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، در بخش مردان و زنان-نقالی: امیر طاهریان و طه رئیسیان، در بخش مردان و زنان – قصه گویی مدرن: نرگس فضلی و عصمت نصیرزاده، در بخش دختران و پسران قصه گویی مدرن: سارا میرزایی و آیدا موحدی رودی برگزیده شدند.

هم‌چنین در بخش دختران و پسران-نقالی: فاطمه سادات‌موسوی حکم‌آبادی و ریحانه فتح‌آبادی توانستند از دیگر برگزیدگان جشنواره باشند.

در بخش ویژه پدربزرگ، مادر بزرگ ها: صغری رحیمی، زهره جعفری نژاد، جمیله جامساز، محمد علوی جراحی و عبدالحکیم سلیمانی رودی به عنوان برگزیدگان بیست‌وسومین جشنواره قصه‌گویی معرفی شدند.

سارا امیدوار مسئول دبیرخانه جشنواره و داور این جشنواره، ضمن قرائت بیانیه این جشنواره، اسامی تقدیر شدگان بیست و سومین جشنواره قصه گویی خراسان رضوی در بخش زنان و مردان  را به شرح ذیل عنوان کرد: فروزان غفاریان، مهدی اسحاقی، سمانه محمدیان و عفت مروتی به سبب(خلاقیت در بخش انتخاب و اجرای قصه) از برگزیدگان ای جشنواره بودند.

وی همچنین گفت: لیلا طبسی، روشنک رستگار، ثریا یوسفی(خلاقیت در بخش انتخاب و اجرای قصه)، همچنین لیلا قوامی، زینب نجفی و نسرین لقای رودی به سبب استفاده از زبان و فرا زبان از دیگر تقدیر شدگان جشنواره بودند.

وی گفت: داوود شرقی فریمانی (تناسب قصه با ارزش ها و هنجارهای اخلاقی) غزل ترابی، علی اکبر ناصریان، مهتاب میرزایی، ادنا غفوری(طنین و رسایی صدا)، بهاره خیری و مهیسا مشهور (مناسب سازی برای اجرا)، همچنین یکتا سادات بیدختی(طنین و رسایی صدا) و امیر علی عزتی و امیر رضا ریحانی به‌خاطر خلاقیت در بخش انتخاب قصه، اجرای قصه از تقدیرشدگان جشنواره بودند.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=2366

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.