15
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد مطرح کرد:

بسته‌های معیشتی برای ۱۱ هزار نفر از کارگران فضای سبز مشهد

  • کد خبر : 1360
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
بسته‌های معیشتی برای ۱۱ هزار نفر از کارگران فضای سبز مشهد
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت ۹۵ درصد از تولیدات گل‌و‌گیاه موردنیاز استقبال از بهار ۹۹ را تولیدکنندگان داخل استان تهیه کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، دکتر مهدی یعقوبی در نشست خبری اعلام برنامه‌های ستاد استقبال از بهار، بیان داشت: رنگ‌آمیزی جداول و گل‌کاری‌های بهاره معابر مشهد به‌صورت ویژه انجام شده و علاوه بر ریسه‌بندی‌ معابر، المان‌ها به‌صورت داوری بررسی شده و المان برتر انتخاب خواهد شد.

وی افزود: بالغ بر ۱۶ میلیون عدد گلی که در فضای شهری مورد استفاده قرار می‌گیرد را تولیدکننده داخل استان تولید کرده که در حدود ۹۵ درصد کل گل موردنیاز  استقبال از بهار را شامل می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: در  سال جاری حدود ۱۹ هکتار گل‌کاری داشته‌ایم و عمده استفاده ما در مناطق حاشیه شهر مانند کال زرکش، کلات و بولوار ۲۲ بهمن بوده که نسبت به پارسال ۱/۵ درصد افزایش داشته‌ است.

وی در رابطه با حوزه فرهنگی گفت: اگر شرایط کرونایی اجازه دهد برنامه‌هایی را به‌صورت محدود برگزار خواهیم کرد. همچنین ۴ مورد اثر هنری نقش‌برجسته در سطح شهر انجام شده و همچنین متناسب با حضور زائر رنگ‌آمیزی معابر را خواهیم داشت.

یعقوبی در رابطه با به‌کارگیری کارگرانی که مایل به همکاری در آماده‌سازی شهر تا قبل از نوروز هستند، گفت: کارگرانی که می‌خواهند به‌صورت فوری به‌کار گرفته شوند می‌توانند با ورود به سایتی که در روزهای آینده رونمایی خواهد شد درخواست خود را ثبت کنند و مشغول به کار شوند.

وی در رابطه با بودجه اختصاص‌یافته المان‌ها و استقبال از بهار گفت: کل بودجه ما در این مورد مبلغ ۱۳ میلیاد تومان بوده است.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد در پایان خاطرنشان کرد که بسته‌های معیشتی‌ای به کارگران فضای سبز مشهد اختصاص داده شده و به ۱۱ هزار نفر بسته معیشتی تعلق خواهد گرفت.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=1360

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.