4
در دهه امر به معروف و نهی از منکر برگزار می شود؛

برگزاری مسابقه کتابخوانی «ده درس پیرامون امر به معروف و نهی از منکر» در خراسان رضوی

  • کد خبر : 4665
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷
برگزاری مسابقه کتابخوانی «ده درس پیرامون امر به معروف و نهی از منکر» در خراسان رضوی
همزمان با دهه امر به معروف و نهی از منکر مسابقه کتابخوانی از کتاب «ده درس پیرامون امر به معروف و نهی از منکر» به همت حسینیه کتاب و شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، همزمان با دهه امر به معروف و نهی از منکر مسابقه کتابخوانی از کتاب «ده درس پیرامون امر به معروف و نهی از منکر» به همت حسینیه کتاب و شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی برگزار می شود.

مسابقه کتابخوانی از کتاب «ده درس پیرامون امر به معروف و نهی از منکر» نوشته محسن قرائتی در قالب پرسشنامه چهارگزینه ای به منظور ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک فریضه ملی، اجتماعی و دینی واجب در جامه امروز همزمان با دهه امر به معروف و نهی از منکر به همت حسینیه کتاب و شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی برگزار می شود.

علاقمندان می توانند جهت شرکت در این مسابقه از تاریخ ۱۲ لغایت ۳۱ مردادماه سال ۱۴۰۱ به سامانه اکترونیکی مسابقات نهاد کتابخانه های عمومی کشور به نشانی www.samakpl.ir مراجعه نمایند.

قرعه کشی نتایج مسابقه کتابخوانی از کتاب «ده درس پیرامون امر به معروف و نهی از منکر» در هفته دولت سالجاری انجام می شود. همچنین جوایز این مسابقه شامل بسته های فرهنگی ارزنده است.

گفتنی است، کتاب «ده درس پیرامون امر به معروف و نهی از منکر» در کتابخانه های عمومی خراسان رضوی موجود است. برای دریافت نشانی کتابخانه ها می توانید به صفحه اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی رضوی به نشانی www.khrpl.ir مراجعه کنید.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=4665

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.