4

برگزاری مسابقات کشتی آزاد جام ولایت در پدیده شاندیز

  • کد خبر : 4595
  • ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۹
برگزاری مسابقات کشتی آزاد جام ولایت در پدیده شاندیز
مسابقات کشتی آزاد جام ولایت ویژه رده نونهالان و نوجوانان به همراه مسابقات کشتی با چوخه جایزه قندی، ۲۴ تیرماه در پدیده برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، نشست خبری رقابت‌های کشتی آزاد جام ولایت با حضور امیر زارعی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان طرقبه شاندیز و مدیران شرکت پدیده برگزار شد.

امیر زارعی در این نشست خبری با تبریک اعیاد قربان و غدیر گفت: خوشحالم که بعد از دو سال نیم به بهانه رقابت‌های کشتی آزاد جام ولایت در جمع اصحاب رسانه حضور دارم.

وی بیان کرد: مسابقات کشتی آزاد با حضور ۱۰ تیم شامل ۲ تیم از طرقبه شاندیز، ۴ تیم از شهر مشهد و ۴ تیم از شهرستان‌های مطرح استان برگزار خواهد شد.
بر اساس برنامه ریزی انجام شده، ۵ قند در رده سنی نونهالان و ۵ تیم در رده سنی نوجوانان در این رقابت‌ها شرکت کنند.

زارعی ادامه داد: کشتی چوخه ورزش سنتی خراسان است و با توجه به ظرفیت‌های شهرستان و هماهنگی‌ با هیات روستایی و انجمن چوخه، مسابقات کشتی چوخه نیز در ۵ وزن همزمان با مسابقات کشتی آزاد انجام می‌شود.

زارعی تصریح کرد: مسابقات جمعه به میزبانی مجموعه گردشگری پدیده شاندیز و هیات کشتی استان و شهرستان طرقبه شاندیز در فضای باز پدیده برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است: با هماهنگی صورت گرفته با صداوسیمای خراسان رضوی، رقابت‌ها از ساعت ۱۹ با گزارش استاد هادی عامل از شبکه خراسان رضوی به صورت مستقیم پخش خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان طرقبه شاندیز افزود: سرمایه‌گذاری در ورزش پایه پشتوانه آینده ورزش کشور خواهد بود و امیدواریم با کمک مجموعه‌هایی مانند پدیده، بتوانیم میزبانی رقابت‌های ملی و بین‌المللی را در سطح شهرستان طرقبه شاندیز داشته باشیم.
تلاش می‌کنیم بخش خصوصی را در کنار خودمان فعال نگه داریم، به همین خاطر امور اداری واگذاری ۴ مجموعه ورزشی در سطح شهرستان جهت تکمیل توسط بخش خصوصی انجام شده است.

گفتنی است: برگزاری جشن سعید غدیر خم در تاریخ ۲۳ تیرماه جاری، ساعت ۱۹ از دیگر برنامه های دهه ولایت در پدیده شاندیز می باشد.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=4595

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.