8

نورافشانی ده نقطه شهر مشهد در ایام دهه فجر

  • کد خبر : 6296
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۹
نورافشانی ده نقطه شهر مشهد در ایام دهه فجر
معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از نورافشانی ده نقطه شهر مشهد در ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش شرق‌نگار، نشست خبری معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد در خانه هنرمندان مشهد برگزار شد.

در این نشست حسین باغگلی به تشریح برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری شهرداری مشهد پرداخت و عنوان کرد: در ایام دهه فجر حوزه فرهنگی به‌صورت ویژه فعالیت خواهد کرد و بیش از ۳۰ برنامه در شهر مشهد اجرا خواهد شد و تمام معاونت‌های ما در این ایام موظف شده‌اند برنامه‌های اختصاصی داشته باشند و همچنین در باشگاه‌های ده‌گانه ویژه‌برنامه خواهیم داشت و امیدواریم بتوانیم دهه فجر خوبی برای شهروندان رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه در دهه فجر ۱۳ سالن ورزشی برای فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی از ۱۰ صبح تا ۲۲ شب فعال هستند، عنوان کرد: مجموعه‌ای‌ از برنامه‌های ورزشی با مشارکت آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است که مردم به‌صورت خانوادگی می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

وی افزود: در کل ایام دهه فجر ده نقطه از شهر مشهد نیز نورافشانی می‌شود که به‌طور ویژه در شب ۲۲ بهمن ۲۰ نقطه نورافشانی خواهد شد.

وی در ادامه گفت: در حوزه استقبال از بهار، در این تجربه ۱۴ ساله مسیری مشخص طی شده‌ است و هنر‌ها و المان‌های شهری را مدیون تلاش چندین ساله هستیم.

باغگلی افزود: از تجربه‌ها باید استفاده کرده و رویکرد جدیدی داشته باشیم. امکان ارتباط برقرار کردن مردم با اثر خیلی موفق نبوده است. از هنرمندان خواسته‌ایم از زبان هنر برای انتقال یک مفهوم استفاده کنند و طرح‌ها را عمومی بدانیم.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=6296

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.