10
اولتیماتوم استاندار خراسان رضوی به گران فروشان در نشست کارگروه تنظیم بازار استان:

برخوردهای بازدارنده با گران فروشان فورا آغاز شود

  • کد خبر : 2688
  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
برخوردهای بازدارنده با گران فروشان فورا آغاز شود
استاندار خراسان رضوی بر لزوم برخوردهای شدید با گران فروشان تاکید و عنوان کرد: نظارت‌ها در برابر گران فروشی زودتر تشدید پیدا کند، همچنین ظرفیت بسیج و دستگاه‌های گوناگون پای کار باشند و برخوردهای بازدارنده با گران فروشان فورا آغاز شود.

به گزارش پایگاه خبری شرق نگار، محمدصادق معتمدیان در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان که در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: در شرایط فعلی، کنترل قیمت‌های بازار از اولویت‌های ما است.

استاندار خراسان رضوی در ادامه با اشاره به بروز گرانی در برخی کالاها افزود: اینکه به فاصله یک شبانه روز افزایش قیمت را در برخی کالاها مشاهده کنیم به هیچ عنوان قابل قبول نیست و این یک سودجویی است.

وی بر لزوم برخوردهای شدید با گران فروشان تاکید و عنوان کرد: نظارت‌ها در برابر گران فروشی زودتر تشدید پیدا کند، همچنین ظرفیت بسیج و دستگاه‌های گوناگون پای کار باشند و برخوردهای بازدارنده با گران فروشان فورا آغاز شود.

معتمدیان خطاب به گران فروشان و فروشندگان اقلام گوناگون در بازار اولتیماتوم داد و تصریح کرد: قیمت‌های اقلام اساسی و مصرفی مردم باید تا پایان هفته طی یک برنامه ضربتی به قیمت مصوب برگردد و در این خصوص هیچ کوتاهی در بحث نظارت‌ها پذیرفتنی نیست.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=2688

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.