10
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی عنوان کرد:

بخشودگی جرائم سالیانه امانات در بیست‌ونهمین هفته کتاب جمهوری اسلامی

  • کد خبر : 3257
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
بخشودگی جرائم سالیانه امانات در بیست‌ونهمین هفته کتاب جمهوری اسلامی
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: به مناسبت بیست‌ونهمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران تمامی جرائم سالیانه امانات کتاب بخشوده خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، نشست خبری مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی با اصحاب رسانه در محل کتابخانه مرکزی امام‌خمینی این اداره‌کل برگزار شد.

حجت‌الاسلام سبزیان در ابتدای جلسه اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی متعددی در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی به مناسبت ۲۴ آبان سالروز ارتحال علامه طباطبایی در دست اجرا خواهیم داشت.

وی گفت: در سال جاری ۱۴۰۰ رویداد فرهنگی با محوریت کتاب خواهیم داشت که در ۲۲۲ کتابخانه نهادی و مشارکتی انجام خواهد شد و شاهد ۱۴ برنامه شاخص استانی نیز خواهیم بود.

وی در ادامه افزود: از برنامه‌های دیگر این اداره‌کل می‌توان به بخشودگی جرائم سالیانه امانات اشاره کرد و همچنین علاقه‌مندان به حوزه کتاب می‌توانند در روزهای ۲۴، ۲۵ و ۲۶ آبان به‌صورت رایگان به عضویت کتابخانه‌های استان درآیند.

سبزیان ادامه داد: پویش کتاب خواندنیست نه تزئینی، دیگر برنامه ما خواهد بود و طرح دیوار دانائی که اهدای کتاب توسط مردم به نزدیکترین کتابخانه محل زندگی خود است نیز در هفته کتاب اجرا خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی اضافه کرد: مراسم تکریم کتابداران استانی در روز چهارشنبه و همزمان با روز زیارتی حضرت رضا (ع) نیز برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه با اداره کل بهزیستی استان، از همکاری این اداره‌کل با آستان قدس رضوی سخن گفت و افزود: در ارتباط با کتابخانه‌های دیجیتال نیز کار مشترکی را با آستان قدس رضوی نیز اجرا خواهیم کرد.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=3257

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.