21
در بازدید از موسسه صنعتی گوشت مشهد مطرح شد:

همکاری انجمن صنعت تولید و بسته بندی مواد پروتئینی کشور با کشتارگاه صنعتی مشهد

  • کد خبر : 1132
  • ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
همکاری انجمن صنعت تولید و بسته بندی مواد پروتئینی کشور با کشتارگاه صنعتی مشهد
دبیر انجمن صنفی کارفرمایی صنعت تولید و بسته بندی مواد پروتئینی کشور بر همکاری‌های آتی با موسسه صنعتی گوشت مشهد در جهت تامین گوشت قرمز و فرآورده‌های پروتئینی مورد نیاز تهران و سایر شهرهای کشور تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی، دکتر مسعود رسولی در جریان سفرش به استان خراسان رضوی با حضور در موسسه صنعتی گوشت مشهد از بخش های مختلف، سالن‌های ذبح، فرآوری، بسته بندی، سردخانه‌ها و همچنین توانمندی‌های این واحد کشتارگاهی دیدن کرد.
وی در این بازدید با تقدیر از اقدامات و فعالیت‌های خوب صورت گرفته در موسسه صنعتی گوشت مشهد بر همکاری‌های بیش از پیش این موسسه با انجمن صنفی کارفرمایی صنعت تولید و بسته‌بندی مواد پروتئینی کشور در حوزه‌های مختلف تاکید کرد.
دبیر انجمن صنفی کارفرمایی صنعت تولید و بسته‌بندی مواد پروتئینی کشور خاطر نشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های خوب موسسه صنعتی گوشت مشهد، امیدواریم در آینده نزدیک شاهد همکاری‌های مشترکی با این مجموعه بزرگ کشتارگاهی در راستای تامین گوشت قرمز و فرآورده‌های پروتئینی مورد نیاز تهران و سایر شهر های کشور باشیم.
مدیر موسسه صنعتی گوشت مشهد نیز در این بازدید ضمن معرفی واحدهای مختلف از قبیل خطوط کشتار دام سبک و سنگین، سردخانه‌ها و سالن‌های بسته‌بندی این موسسه، گفت: اولویت این مجموعه تولید و توزیع گوشت و مواد پروتئینی سالم و بهداشتی با بالاترین سطح کیفیت در سبد خانوار هموطنان عزیزمان است.
سید مجید موسوی ادامه داد: در همین راستا تمام واحدهای موسسه صنعتی گوشت مشهد با بهره‌گیری از دانش روز و تکنولوژی‌های نوین و همچنین نیروهای متخصص و متعهد به صورت مستمر درحال انجام خدمت در چرخه تولید گوشت قرمز و استحصالات دامی استان و کشور قرار دارند.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به وجود ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مطلوب موسسه صنعتی گوشت مشهد، می‌توان در قالب تعاملات مشترک با انجمن‌ها و نهادهای تخصصی مرتبط با حوزه گوشت و مواد پروتئینی، همکاری‌های خوبی را در جهت رونق بیش از پیش این صنعت در استان خراسان رضوی و حتی کشور رقم زد.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=1132

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.