3

خبرگزاری فارس فاتحه اینستاگرام و واتساپ را خواند

  • کد خبر : 5178
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
خبرگزاری فارس فاتحه اینستاگرام و واتساپ را خواند
این روزها که اینستاگرام و واتساپ فیلتر شده‌اند خبرگزاری فارس در گزارشی از مردم خواسته تا از روبیکا و ایتا به جای این اپلیکیشن‌ها استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار به نقل از اعتمادآنلاین، اینستاگرام و واتس‌آپ از ابتدای ناآرامی‌های اخیر در ایران فلیتر شده اند و معلوم نیست این شبکه اجتماعی و پیام رسان چه زمانی رفع فیلتر می شوند. این اتفاق در حالی رخ داده که بسیاری از مردم کسب و کارهای خودشان را در شبکه اجتماعی اینستاگرام راه اندازی کرده بودند و از این طرق کسب روزی می کردند.

به گزارش خبرآنلاین، حالا خبرگزاری فارس، روبیکا و ایتا را به عنوان جایگزینی مناسب برای واتس‌آپ و اینستاگرام در شرایط فعلی پیشنهاد کرده‌ است.

یکی از موارد ضروری در موفقیت شبکه های اجتماعی، اقبال مردمی به آن است و بهترین شبکه اجتماعی با برترین امکانات، تا زمانی که نتواند میزبان ارتباطات واقعی کاربران باشد شانس موفقیت و همه گیری ندارد.

از سوی دیگر، اقبال کاربران به یک شبکه اجتماعی باعث معرفی آن از سوی کاربران به جمعیت زیادی از کاربرها می شود و به یکباره جهشی در پیشرفت آن ایجاد خواهد شد.

وزارت ارتباطات در هفته های گذشته از بسترسازی برای توسعه پلتفرم های ایرانی پیام رسان خبر داده است اما تجربه های گذشته نشان داده به رغم همه هزینه های انجام گرفته همچنان تمایل به پیام رسان های بین المللی به دلیل سطح وسیع قابلیت های شان بیشتر بوده و همین آمار جدید در روزهای اخیر نشان می دهد تلگرام دوباره در اوج فیلترینگ از مرز ۴۵ میلیون مخاطب ایرانی گذشته است.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=5178

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.