11

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خراسان رضوی ۶۰ درصد افزایش یافت

  • کد خبر : 2503
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶
رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خراسان رضوی ۶۰ درصد افزایش یافت
استاندار خراسان رضوی گفت: با اعمال محدودیت‌ها و تشدید نظارت‌ها، میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این استان به ۶۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، محمدصادق معتمدیان در حاشیه بازدید هوایی از جاده‌های ارتباطی داورزن در غرب خراسان رضوی اظهار کرد: بنا داریم با همراهی مردم و ایجاد ضریب اطمینان در مدیریت بیماری کرونا، میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خراسان رضوی را به بیش از ۸۰ درصد برسانیم.
استاندار خراسان رضوی ادامه داد: از ساعت ۱۲ روز یکشنبه تا پنجم شهریور ممنوعیت تردد بین مراکز استانی از طریق ستاد ملی مقابله با کرونا تصویب و ابلاغ شده که این محدودیت‌ها در خراسان رضوی به علت شرایط حاد از هفته گذشته آغاز شده است.
وی عنوان کرد: از هفته گذشته با تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا، ماموران انتظامی در ورودی‌های خراسان رضوی مستقر شده و از ورود خودروهای غیربومی به استان جلوگیری می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین از یکشنبه ماموران انتظامی با جدیت بیشتر در محورهای هشت گانه استان خراسان رضوی مستقر شده‌اند و از ورود خودروهای غیربومی ممانعت به عمل می‌آورند.
معتمدیان ادامه داد: قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا به منظور نظارت بر مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استانداری خراسان رضوی ایجاد و اعضای ستاد و مسوولان مرتبط با حوزه بهداشت و سلامت برای بهبود وضعیت، تلاش شبانه روزی دارند.
گفتنی است؛ محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی با همراهی سردار تقوی فرمانده انتظامی استان با حضور در شهرستان داورزن از محورهای ورودی جاده‌ای به استان بازدید هوایی و آخرین وضعیت محدودیت‌های کرونایی را رصد کرد.
گفتنی است؛ به دنبال اعلام تعطیلات سراسری توسط ستاد ملی مقابله با کرونا و دستور رئیس جمهور به استاندار خراسان رضوی مبنی بر بکارگیری تمامی ظرفیت‌های استان برای مقابله با این بیماری منحوس، معتمدیان ضمن تشکیل قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با کرونا استان، امکانات استان را برای مهار زنجیره انتقال ویروس کرونا بسیج کرده است.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=2503

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.