20

گسترش گردشگری سلامت با خدمات هتلینگ و ترانسفری در مشهد

  • کد خبر : 1987
  • ۰۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
گسترش گردشگری سلامت با خدمات هتلینگ و ترانسفری در مشهد
همزمان با ولادت امام رضا(ع) کلینیک تخصصی زیبایی، پوست و مو اسپادانا در مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، سیما فکری مدیر داخلی کلینیک زیبایی اسپادانا روز گذشته در مراسم افتتاحیه این کلینیک که با حضور مجتبی صالحی مدیریت کلینیک اسپادانا برگزار شد، در خصوص ارز آوری حوزه گردشگری سلامت اظهار داشت: هدف ما برای بیماران توریسم به این معناست که هر بیمار در هر حوزه‌ای که وارد می‌شود با متخصص آن حوزه صحبت کند و مشاوره بگیرد و بیمار در هر مسیری که وارد می‌شود کلینیک بتواند او را راهنمایی کند.
وی افزود: برنامه ما در اسپادانا پیشرفت دادن خدمات پزشکی است که بتوانیم در تمامی حوزه‌های زیبایی نظیر عمل چشم، بینی، پوست و مو به بیمار مشاوره بدهیم و اینکه بیماران چه در داخل کشور و چه خارج از کشور بعد از انجام خدمات بتوانند با کلینیک ارتباط داشته باشند.

فکری تصریح کرد: برنامه هتلینگ نیز از دیگر موضوعات است که در برنامه کاری کلینیک دیده شده، هتل‌های ۵ ستاره و ۴ ستاره داریم و ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، هتلینگ و کلینیک را داریم و به صورت دو شیفت خدمات را از ۹ صبح تا ۹ شب پذیرش داریم.

 

افتتاح کلینیک زیبایی

 

وی عنوان کرد: ظرفیت انجام کاشت مو ۱۴ بیمار در روز را داریم و تمام خدمات پوستی را داریم و بیمارانی که عمل جراحی دارند در بیمارستان بستری می‌شوند و پرستار در بیمارستان و بازدید پزشک بعد از عمل جراحی و دیگر خدمات را برای بیمارانمان داریم البته عمل‌های جراحی سرپایی در کلینیک انجام می‌شود و عمل‌هایی که نیاز به بیهوشی دارد در بیمارستان انجام می‌شود.

مدیر داخلی کلینیک زیبایی اسپادانا خاطرنشان کرد: به صورت مستقیم متخصصان پوست و مو با کلینیک اسپادانا همکاری دارند اما غیر مستقیم ۵ پزشک ای.ان .تی داریم که در حوزه عمل چشم، بینی، فک و صورت با ما همکاری می‌کنند و با چند تا از بهترین جراح پلاستیک‌های مشهد فعالیت می‌کنیم.
فکری گفت: برنامه نظام پزشکی به این صورت بود کخه وقتی تمام پرسنل کلینیک که می خواهند خدمات ارائه دهند باید واکسینه شوند تا بتوانند اجازه پذیرش بیمار داشته باشند در تمامی کشورهای اطراف اکثر مردم واکسینه شده اند و کشور عراق نیز یکی از این کشورهاست که ۷۵ درصد مردم ان واکسینه شده اند و با انجام واکسینه شدن بحث ویزاها مطرح است که از هفته آینده مشکل تردد ندارند.

وی اظهار داشت: بیماران توریستی بیشتر از کشورهای عربی مراجعه می کنند که عموما برای کاشت مو و لاغری و عمل های جراحی پلاستیک و یا لک‌های پوستی مراجعه می کنند در حوزه جراحی‌های پلاستیک بیمار را به جراح معرفی می‌کنیم .در واقع ما یک تیم بزرگ پزشکی هستیم که بیماران را در حوزه‌های مختلف و باتوجه به تخصص‌های مختلف مشاوره و پذیرش می‌کنیم.

گفتنی است؛ این کلینیک ۶سال سابقه فعالیت دارد و بعد از یک سال عدم فعالیت به دلیل بیماری کرونا مجدد در بلوار سجاد، بزرگمهر شمالی ۲ آغاز به کار کرده است .

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=1987

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.