7

اعلام زمان اعدام حکم «احمدرضا جلالی»

  • کد خبر : 4172
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۹
اعلام زمان اعدام حکم «احمدرضا جلالی»
حکم اعدام «احمدرضا جلالی» به جرم جاسوسی برای رژیم صهیونیستی که به تأیید دیوان عالی کشور رسیده است،‌ تا آخر اردیبهشت ماه امسال اجرا می‌شود.

شرق‌نگار: از طریق منابع آگاه شنیده شده است که حکم اعدام احمدرضا جلالی در دستور اقدام قرار گرفته است و این حکم حداکثر تا آخر اردیبهشت ماه جاری اجرا خواهد شد.

جلالی به جرم جاسوسی برای رژیم صهیونیستی بازداشت و پس از محاکمه و طی مسیر طولانی قضایی به اعدام محکوم و حکم صادره مورد تأیید دیوان عالی کشور قرار گرفت.

اطلاعاتی که این مزدور رژیم صهیونیستی از برنامه هسته‌ای کشور به سازمان جاسوسی- تروریستی موساد ارائه کرده بود، متأسفانه منجر به ترور و شهادت دو دانشمند هسته‌ای کشور شد.

موضوع بسیار قابل تأمل، آن بود که به دلیل اقامت موقت این جاسوس در کشور سوئد و جلب همکاری وی به موساد در همان کشور، دولت سوئد بنا به درخواست رژیم صهیونیستی ، پس از بازداشت وی در ایران به او اقامت دائم و پس از محاکمه و صدور حکم اعدام وی، به او تابعیت سوئدی اعطاء کرد تا نظام قضایی ایران را تحت فشار قرار دهد!

برخی تحلیلگران سیاسی معتقدند که کل پروژه بازداشت حمید نوری در سوئد و تشکیل دادگاه نمایشی برای وی در آن کشور با هدف فشار بر دولت ایران جهت رهاسازی احمدرضا جلالی بوده است.

این تحلیلگران می‌گویند دولت ایران با اجرای حکم احمدرضا جلالی، ضمن اجرای یک حکم قضایی لازم الاجرا، امکان اقدامی دیگر مشابه بازداشت حمید نوری را از دولت سوئد سلب خواهد کرد.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=4172

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.