11

برنامه ریزی برای اشتغال ۷۰۰ مددجوی کمیته امداد اداره یک مشهد

  • کد خبر : 2384
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
برنامه ریزی برای اشتغال ۷۰۰ مددجوی کمیته امداد اداره یک مشهد
رئیس کمیته امداد اداره یک مشهد گفت: امسال برنامه ریزی شده است تا 700 مددجوی تحت حمایت این اداره با دریافت تسهیلات اشتغال و یا معرفی به واحدهای کارگاهی و کاریابی شاغل شوند.
به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، حسن نظریافته رئیس اداره یک ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: امسال با اعتباری که برای این اداره در نظر گرفته شده، ۵۵۰ نفر با دریافت تسهیلات اشتغال و ۱۵۰ نفر با معرفی به واحدهای کارگاهی و کاریابی شاغل می‌شوند.
وی ادامه داد: در سال گذشته این اداره زمینه اشتغال برای ۴۰۰ نفر را فراعم کرده که ۷۰ نفر در واحدهای کارگاهی و ۳۳۰ نفر با راه اندازی طرح های اشتغال، توسط این اداره مشغول به کار شده‌اند.
رئیس کمیته امداد اداره یک مشهد با اعلام اینکه در سال گذشته ۴۰۰ نفر از دوره های آموزشی بهره‌مند شدند، افزود: ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار را جهت ارائه خدمات آموزش فنی و حرفه ای مددجویان و کاریابی مددجویان هزینه کرده است.
 نظریافته ادامه داد: اکنون ۸ هزار خانوار از اداره یک مشهد خدمات دریافت می‌کنند .
رئیس کمیته امداد اداره یک مشهد ادامه داد: نیکوکاران می توانند به منظور مشارکت در این طرح با شماره‌گیری کد دستوری #۰۵۱۴۱*۲*۸۸۷۷* اقدام کنند.
شایسته ذکر است: کمیته امداد اداره یک مشهد در چهارراه ابوطالب- قرنی ۲۸ قرار دارد و به ساکنین پهنه جنوب و جنوب غربی مشهد در شهرک محلات طرق، سیدی، آب و برق و قاسم آباد خدمت رسانی دارد.
لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=2384

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.