7
استاندار خراسان رضوی مطرح کرد:

سیاست و راهبرد ما خدمات بدون هزینه به مسافران بوده است

  • کد خبر : 6881
  • ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۰
سیاست و راهبرد ما خدمات بدون هزینه به مسافران بوده است
استاندار خراسان رضوی با اعلام اینکه تمام تلاش خود را جهت خدمت‌رسانی به زائرین در ایام نوروز کرده‌ایم، گفت: راهبرد و سیاست ما خدمات‌رسانی بدون هزینه به مسافران و زائرین علی‌ابن‌ موسی‌الرضا «ع» بوده است.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، نشست خبری استاندار خراسان رضوی با اصحاب رسانه برگزار و به سوالات خبرنگاران پاسخ داده شد.

نظری با اشاره به افزایش تعداد زائرین و مسافرین نوروزی نسبت به سال‌های گذشته، گفت: مهمترین مباحث خدمت‌‌رسانی ما به مسافرین نوروزی، امنیت مسافرین و زائرین بوده و دیگر بحث ما به ترتیب در حوزه اسکان مسافرین و تامین کالا آن‌ها بوده است.

وی در خصوص تعداد ورود مسافرین ۱۴۰۲ نوروزی عنوان کرد: ۶ درصد مسافرین با وسیله نقلیه عمومی، ۵ درصد به وسیله خطوط ریلی، ۳ درصد هوایی و ۸۶ درصد مسافرین نیز با وسیله نقلیه شخصی به مشهد ورود کرده‌اند.

استاندار خراسان رضوی در خصوص تصادفات در استان، افزود: در سال گذشته، ۴۳۱ مورد تصادف جرحی صورت گرفته و در تلفات جاده‌ای نیز ۱۸/۴ درصد نسبت به گذشته کاهش داشته است و همچنین در حوزه تامین انرژی استان نیز ۲۰۳ میلیون لیتر بنزین در سال ۱۴۰۱ مورد استفاده قرار گرفته است.

استاندار خراسان رضوی همچنین گفت: راهبرد و سیاست ما در ایام نوروز و پذیرایی از مسافران، خدمات‌رسانی بدون هزینه به زائرین علی‌ابن‌موسی‌الرضا «ع» بوده است.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=6881

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.