13
کارگردان مشهدی سینما:

باید از ظرفیت های هنری شهر مشهد به خوبی استفاده شود

  • کد خبر : 3461
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۰۴
باید از ظرفیت های هنری شهر مشهد به خوبی استفاده شود
سینماگر جوان مشهدی گفت: با استفاده از ظرفیتهای هنری شهر مشهد، می توان در عرصه سینمای ایران درخشید.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، حامد پریزاد سینماگر نوظهور مشهدی با اشاره به اینکه هنر مشهد و هنرمندان مشهدی در خود این شهر دیده نمی شوند، گفت: بازیگران، کارگردانان و هنرمندان سینمای مشهد چون به هنرشان خیلی در شهر خودشان اهمیت داده نمی شود مجبور می شوند برای ارتقاء کار خودشان از این کوچ کنند.
وی افزود: ما باید در همین شهر هنرمندان خود را پرورش دهیم تا آنها را از دست ندهیم و نیاز داریم تا شهر هنرپرور مشهد را در زمینه سینما بارورتر کنیم.
این کارگردان جوان ادامه داد: ما در این شهر سرمایه گذارانی داریم که می خواهند و می توانند حامی هنر سینما باشند، لذا نیاز داریم که دست کارگردانان را در دست سرمایه گذاران بگذاریم تا در ساخت یک فیلم، مکمل هم باشند و هنر این شهر را به اوج برسانند.
پریزاد تاکید کرد: قطعا نگاه مسئولان به این مقوله می تواند راهگشای پرورش روح هنر شود و هنرمندان علاقه مند را به این سو بکشاند.
وی بیان کرد: من هنر بازیگری و سینما را در درون خودم یافتم تا اینکه استعداد من توسط یک کارگردان سینما (رسول مجرد کاهانی) در مشهد کشف شد و من به این سمت سوق داده شدم و با دل و جان به این کار وارد شدم، ظرف مدت کوتاهی با گذراندن دوره های بازیگری و کارگردانی، اینک موفق به ساخت فیلم کوتاه نیز شده ام و مطمئنم هنرمندان دیگری نیز در مشهد هستند که باید توانایی هایشان شناخته شوند و به عرصه بازیگری بیایند.
پریزاد گفت: یک سینماگر باید ابتدا هنر بازیگری را در خود بیابد و با استفاده از ظرفیت درونی خود در این عرصه جایگاهی پیدا کند و متکی به روابط نباشد تا بتواند هنر اصیل را ترویج کند.
وی افزود: ساخت یک فیلم بلند در مشهد و در جوار امام رضا(ع) برای معرفی ویژگیهای منحصر به فرد این شهر و شناساندن هنرمندان گمنام می تواند ما را به نشان دادن سنت های خاص و پنهان این شهر کمک کند.
کارگردان مشهدی با بیان اینکه این شهر با دارا بودن ظرفیت های تاریخی، هنری، مذهبی، گردشگری جا دارد تا سینمای قوی تری هم داشته باشد، خاطرنشان کرد: از طرفی هزینه های ساخت فیلم در مشهد خیلی کمتر از تهران است و این شهر از مردمی خونگرم برخوردار بوده و هنرمندان لایقی نیز دارد، بنابراین با توجه ویژه مسئولان می توانیم این استعداد بالقوه را به بالفعل تبدیل کنیم.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=3461

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.