یکی از مسافران این پرواز به خبرنگار ما گفت: در کمال تعجب پس از تحویل گرفتن چمدانی که به تازگی آن را خرید بودم متوجه شدم چمدانم از چند نقطه به گونهای شکسته که حتی قابل تعمیر هم نیست.
مسافر دیگری به نام فتحی در پرواز تبریز به مشهد از شکستگی چمدان خود گلایه کرد و خواستار رسیدگی به این موضوع را داشت.
گفته می شود مسافران با اعلام نارضایتی از عدم رعایت اصل امانتداری در نگهداری بار مسافران اظهار کردند که تاخیرهای پروازی به امری عادی در شرکت هواپیمایی آتا تبدیل شده است، و از مسئولین درخواست کردند با اندیشیدن تدابیر جدی در این خصوص نسبت به دفاع از حقوق مسافرین، اهتمام بورزند تا دیگر شاهد چنین مسائلی در فرودگاههای کشور نباشیم.