6
مدیرعامل سازمان حمل‌و نقل و ترافیک شهرداری مشهد خبر داد:

آغاز طرح‌های ویژه استقبال از مهر

  • کد خبر : 5142
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۹
آغاز طرح‌های ویژه استقبال از مهر
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از اجرای طرح‌های ویژه‌ای در قالب استقبال از مهر 1401 در سطح شهر خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، علی سمیعی با بیان این خبر اظهار کرد: با فرا رسیدن ماه مهر و آغاز فصل مدارس، سازمان‌ها و نهادهای مختلف، برنامه‌ها و تدابیر ویژه‌ای را برای استقبال از این ماه در دستور کار خود قرار داده‌اند و سازمان ترافیک نیز مانند گذشته، اقدامات ویژه‌ای را در این راستا انجام خواهد داد.
وی با اشاره به خدمات ارائه شده در مراکز معاینه فنی خودرو به سرویس‌های مدارس ادامه داد: از مهمترین اقداماتی که می‌توان برای افزایش ایمنی دانش‌آموزان انجام داد، رفع معایب فنی و ایمنی خودروهایی است که به عنوان سرویس مدارس وظیفه جابجایی دانش‌‌آموزان را بر عهده دارند.
سمیعی تشکیل ستاد استقبال از مهر در مرکز کنترل ترافیک را از دیگر فعالیت‌های این سازمان برشمرد و افزود: وظیفه این ستاد شناسایی و مدیریت هرچه بهتر معابر پر تردد در روزهای ابتدایی پاییز خواهد بود.
وی با تاکید بر اجرای طرح بزرگ گذربان مدارس گفت: این برنامه از سنوات گذشته در مقطع ابتدایی اجرا شده است و سالانه حدود ۳۰۰۰ دانش آموز تحت پوشش این طرح قرار داشته اند؛ در سال جاری نیز طرح گذربان مدارس با برنامه‌ریزی دقیق و هماهنگی با آموزش و پرورش و پلیس راهور اجرا خواهد شد.

مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک در پایان با اشاره به تامین ایمنی حریم مدارس توسط شهرداری مناطق با استفاده از تجهیزات ترافیکی و همچنین اجرای خط کشی های نوشتاری و نقوش عابر پیاده در معابر حادثه‌خیز برای دانش آموزان خاطرنشان کرد: امیدواریم فعالیت های صورت گرفته و رعایت سرعت مطمئنه و حق تقدم عابر پیاده توسط خودروها منجر به افزایش ایمنی دانش آموزان و کاهش سوانح شود.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=5142

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.