6

آخرین خبرها از رتبه‌بندی معلمان

  • کد خبر : 5281
  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
آخرین خبرها از رتبه‌بندی معلمان
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در این باره اظهار کرد: مبلغ علی‌الحساب رتبه‌بندی برای معلمان واریز شده است.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، عباس نجار درباره رتبه‌بندی معلمان، گفت: ۸۵۰۰ میلیارد تومان فوق‌العاده فقط به افرادی تعلق گرفته است که از تاریخ اول مهر ۱۴۰۰ تا ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ اشتغال به کار داشته و حقوق دریافت کردند.

وی افزود: افرادی که در این محدوده زمانی بازنشسته شده‌اند و یا در مرخصی بدون حقوق بوده‌اند، به اندازه کارکرد مشمول این فوق‌العاده شده‌اند.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش، گفت: نگاه به عملکرد سال‌های گذشته بسیار چشمگیر است و طبق محدودیت‌ها و شرایط در نظر گرفته شده عملکرد ضعیفی داشته‌ایم و همچنین در صدور ابلاغ به مناطق مربوطه باید توجه ویژه‌‎‌ای به عملکردها شود.

نجار متذکر شد: به دلیل مقاومت در برخی مدارس و برخی محدودیت‌ها، درصد فراگیری فناوری کم است، اما در دوسال فراگیری ویروس کرونا این فرصت به ما اختصاص داده شد تا بتوانیم از ظرفیت فناوری استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه، هدایت معلمان توانمند به سمت گروه‌های آموزشی، جزء برنامه‌ها و اهداف مهم آموزش و پرورش است، افزود: در رتبه‌بندی معلمان یکی از مهم‌ترین عوامل و عناصر گروه‌ها هستند به‌طوری که امتیاز ویژه‌ای در مرحله رتبه بندی فرهنگیان قرار دادیم و نقش گروه‌های آموزشی در تصمیم‌گیری برای معلمان و وضعیت معیشتی معلمان را پررنگ کردیم.

وی گفت: استفاده از فناوری در آموزش به دانش‌آموزان فرصت یادگیری بهتری نسبت به حضور واقعی معلم در کلاس‌های درس می‌دهد.

وی در پایان تأکید کرد: یک معلم نباید خود را محدود به تدریس حضوری کند، بلکه لازم است از راه‌های مختلف، محتواهای آموزشی را به دانش‌آموزان برساند؛ هوش آموزشی خود را تقویت کند و با این کار سطح یادگیری دانش‌آموزان را چند برابر کرده و فعالیت خود را در عرصه آموزش با فناوری افزایش می‌دهد.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=5281

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.